.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به همت حوزه هنری گلستان؛
زندگینامه اولین جانباز شیمیایی ایران منتشر شد
کتاب زندگینامه داستانی جانباز شیمیایی 8 سال دفاع مقدس "حاج صادق روشنی" به نویسندگی حسین عبدی در حوزه هنری استان گلستان به چاپ رسید.
زندگینامه اولین جانباز شیمیایی ایران منتشر شد

کتاب زندگینامه داستانی جانباز شیمیایی 8 سال دفاع مقدس "حاج صادق روشنی" به نویسندگی حسین عبدی در حوزه هنری استان گلستان به چاپ رسید.

به گزارش به نقل از مهر،رئیس حوزه هنری گلستان افزود: این کتاب با هدف ارج نهادن به سرافرازی و رشادت‌های جانبازان جنگ تحمیلی و همچنین آشنایی جوانان با زندگینامه سراسر شهامت و ایثار این عزیزان منتشر شده است.

محسن ربانی در ادامه از جانبازان به عنوان سمبل شهامت و ایثار یاد کرد وا فزود: حاج صادق روشنی از ذخایر معنوی دفاع مقدس و از مفاخر ماندگار این دیاراست که در سال 1362 در عملیات خیبر بر اثر استنشاق گازهای شیمیایی و آسیب‌دیدگی از ناحیه سینه، چشم و دستگاه گوارش به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

رئیس حوزه هنری استان گلستان در پایان اظهار داشت: دفتر ادبیات و پایداری این مرکز در زمینه دفاع مقدس فعالیت‌های متعددی چون؛ برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های دفاع مقدس، برپایی عصر شعر و خاطره، و ... را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا میاندره 6 مهر 1390
با تشکر از این خبرتان. حاج صادق از روستای یساقی که 40 شهید در راه انقلاب داده است می باشد. مردم هنوز وی را با سرفه های مداوم و شکرهای متوالی می شناسند. خدا حفظ اش کند
نا شناس 6 مهر 1390
هانی محمدی و بیارجمندی و هادی احمدی و سید محمد حسینی و سید روح الله و دهنوی وطرفدار شهدا و جانبازان هستیم و از سایت شما تشکر میکنیم و اماده شهادتیم جانم فدای رهبر جوانان انقلابی نصر اباد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.